Bra dag med massa kompimanger :)

Slapp och ganska härlig dag. Udda, VERKLIGEN udda! Satt och skrev en text i ~2h idag (vi va tvungna. egentligen från 8.15-12.15).. de va ganska jobbigt.. satt och snuvade helatin och så fanns de ingen luft där inne heller = kan inte tänka och ont i skallen. Och så hade vi en rast på ~3-4h innan nästa lektion började.. och den tog senare slut vid 16.. men ja klagar inte :).

Fattar inte hur många kompimanger jag fått idag heller.. hahaha.. OJ verkligen! Men tack alla :D:D. Shiiiiit vad jag måste ha varit snygg idag asså hahaa.. och de va ju verkligen från folk som inte hade pratat med varandra innan också :P. Kul kul.



Eftersom jag sa att jag skulle lägga upp en bild på Johanna förut
men de funkade inte då så gör jag de nu ist.
Här är den vackra människan och hennes lillasyster Fia :)

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0