2

Har så rackarns ont i magen att jag inte vet vart jag ska ta vägen, har legat i fosterställning på sängen flera gånger bara nu ikväll. Fast just nu känner jag att de har lugnat ner sig lite, fast det går i vågor, tyvärr. AAJJJ.

Får se om de blir Linköping till helgen, Dyngsrockat (eller vad de nu heter haha) och Jonas band. Blir ju lite jobbigt om jag bara får se 10-20 minuter av dom.. måste ju vara hemma vid 20, uuuusch, varföööör?! Kunde ni inte börja spela vid 18 eller ngt ist :P. Fast iofs så är 19 en väldigt bra tid faktiskt.. fast inte för mig personligen då va, inte den dagen iaf.

Johanna, jag tycker minsann att om du ska byta skola så kan du välja Kungsgård, fast de vet du redan att jag tycker att du ska, om du väljer att byta asså. Men de är minsann en bra skola och så finns de fina människor här också.. för att citera en viss person hahaha. Men förstår inte riktigt varför du ska byta sista året för? Vill du inte ta studenten med Sara & Natte?! Och så lär de ju bli lite svårt att komma in i en ny klass sista året.. eller de behöver d

Nej nu måste jag gå och sova och hoppas att magontet och illamåendet försvinner tills imorrn! Måste! Måste!

Tänkte lägga upp en bild på Johanna här nu men de blir inte så, datorn vill inte. Så de får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där spana in min blogg: bgustafsson.blogg.se

2008-03-04 @ 21:56:10
Postat av: johannsken

meeeh tror du inte jag funderat över det...
jag sitter hemma o våndas hela dagarna !

2008-03-05 @ 19:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0