1

Det känns som om jag vill skriva av mig lite för jag har så himla mycke i huvudet men ja vet samtidigt inte vad jag ska skriva, för vissa saker kan man inte visa för omvärlden :P.

Idag blev jag väckt tidigt av damsugaren. Usch de är nog de hemskaste man kan vakna av! Och de va tydligen så att idag va "fam. Bomans gemensamma städardag" hahaha. Men nu är iaf heeela huset hur fint som helst, eller jag har lite kvar på mitt rum - klädera, och dom orkar ja inte fixa med nu faktiskt. Det är ju så jobbigt när garderoberna inte är i rummet, fast som tur är så är de ju bara tillfälligt.

Har lyssnat på EN MASSA musik idag också. Tack Johanna, Madde & Jonas!!! Kände nästan att jag behövde ny musik faktiskt. Ni har minsann en bra musikstil allihopa :D!

Jag vill verkligen inte se på melodifestivalen ikväll men de blir nog de ändå.. för jag vill inte vara hemma och vännorna är antingen på "fyllefest " (hahaaa) eller ska se på melodifestivalen.. suck asså.. hahaa. Nej.

Ahhh, just ja.. Trysil va heeelt totaaaalt underbaaart :D:D:D. SNÖÖÖÖÖÖ JUUUU :D:D. Jag MÅSTE flytta härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0