Slutprov

Imorrn har jag äntligen mitt slutprov i teckenspråk steg 1 och sen är det nästan slut, yes!! Tror att jag har 2-4 lektioner kvar efter det. Men jag känner att jag inte riktigt har pluggat tillräckligt. Sitter med papperna framför mig men det tycks inte fastna :(. Jag ska kunna beskriva vad jag har på mig, vad jag gjort idag, vad jag inte har gjort idag, vad klockan är, hur mitt liv ser ut när jag är 35 år osv osv osv.. listan är lång. Och så har vi ju fått +40 glosor varje gång, två ggr i veckan sedan 2an började.. suck!! Egentligen fungerar inte min hjärna så bra efter 9 så jag är tyvärr lite sent ute.. och så har jag språksociologi redovisning imorrn också. Varför allt på samma dag?

Nej nu måste jag faktiskt stänga av dator annars kommer detta aldrig att funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0