Fix you

Förstår inte varför den låten aldrig blir tråkig. Fattar verkligen inte.

Så nu är det bara 4 dagar kvar innan jag åker till grannlandet då va :D. Känner mig inte så jättepepp tyvärr.. orka regler och passa tider. Aja.. ni som inte ska med lär ju inte fatta någonting hahaa. Men trevligt med norrmän iaf... även om jag inte fattar ett ord av vad dom säger.. eller okej.. vissa ord kanske.. men annars så är norskan som typ tyska eller ngt för mig hahaa (för er som inte vet så har jag läst spanska och franska..). Och då fattar ni ju hur svårt jag har med mina ingifta kusiner (hahaa),  det GÅR INTE(!). Jag ler lite, säger "va?" efter varannat ord och nickar men mer klarar jag inte av, tragiskt jag vet. Men det är ju tur att jag har med mig några riktiga normän-fantaster haha.. eller hur Madde(?), ohh du kommer ju trivas som fisken i vattnet eller ngt hahaa.

Imorrn har jag ju då matteprov, yääy :D hahaa. Inte riktigt då va. Jag fattar ju.. helt utan problem liksom, men när jag sitter där själv med en ekvation så funkar inte hjärnan längre, varför? Har ju missat ganska mycke lektionstid också.. aja.. får kansk eta med mig matteböckerna till Trysil, får se.

Och ännu mer Björn Gustafsson har det ju blivit ikväll, hahaha, visade för pappa också. Alltså denn mannen är ju bra för mycke, hahaha.. sheeeiiit vad han kan få mitt humör och vända hahaa, Björn alltså, inte pappa, eller jo han med men de är en annan sak och åt det andra hållet, ni fattade ingenting va? Hahhaa.

Björn och Grey´s gör min dag :).








Varför?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0